love fridays

                      
Äntligen fredag!!!!!
Veckan har ju gått rätt så snabbt men har varit tråkig som fan. Börjar halv 9 idag och det är ett helvete när man inte är van vid att börja så tidigt. Gjorde mig klar på 20minuter idag för jag hörde att kim possible började på teven och jag ville verkligen se det hiihi.

Slutar halv 4 och då ska jag och min klasskompanjon evelina in till stan och träffa resten av brudgänget. Idag är det nämligen dags att betala första avgiften på våran resa!!!!!! Underbart! Nu ska jag se vänner och mysa med rallis, see yoou när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag håller med,det känns underbart att få betala...NOT!!!

2011-01-14 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback