kameleontens hämnd


Tandläkaren sa att jag är en vinnare. 18 år och aldrig någonsin ett hål i tänderna. Efter tandis övningskörde jag med daddy dj, gick en promenad med ebba som gav mig hörselskador. Jag får så jävla ont i öronen när det blåser ute. Kom nyss in och åt lite lunch men börja må illa som fan för banansalvan är då fan inte god att blanda med kyckling.

Pappa for nyss så jag är home alone. Det händer typ en gång varannat skottår. Nu ska jag spela "Lassemajas detektivbyrå - kameleontens hämnd". Fanny fick det i julklapp och nu ska jag spela det. Låter jävligt spännande. PUSS!

Kommentarer
Postat av: klara

sv; Haha men vad trevligt! Jag kolla ju på den igår, underbar häst i början av filmen!

Hälsa Anna-Karin :)

2011-01-27 @ 15:53:35
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback