lördag & vår



förra gången vi grillade korv ♥

Igår anlände vi till festen vid ungefär halv 9. Klockan 10 fick jag, emma & emma skjuts därifrån. Att vara nykter på fest är med andra ord inte det roligaste. Istället intog vi min soffa och såg big brother!

Idag vaknade jag typ halv 9 som varje lördag. Skönt tycker jag, mindre skönt tycker Rasmus. Jag tvingade med han på promenad och vi var ute i typ en och en halv timma. Kan man annat än älska vädret vi har idag????? På promenaden var vi in på konsum och köpte grillkorv, drickor & en tidning.

Så när vi kom hem grillade vi korv och satt ute i solen och läste tidningen. Nu ska jag tvinga mitt hjärta att se ett avsnitt av prison break. Jag älskar den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback