lördag

Idag har jag gjort skoluppgifter och dessutom gjort en fas så nu har jag det ur världen. Sen städade jag mitt rum och tände doftljus (min nr.1 hobby) också har jag läst harry potter boken. Jag blir mer och mer kär i harry för varje dag som går.

↑platsen kriget handlar om. (minus chips, läsk och cola då jag inte ätit det på sex veckor, hatar livet)

Ikväll ska mamma och pappa för en gångs skull bort och då blir det alltid krig mellan mig och fanny om vem som ska få sitta vid teven i vardagsrummet.

Mina skäl till att vinna kriget:
- planerat kvällen i minsta detalj
- se nyaste harry potter
- bjuda in rasmus för vi har 8 månader idag (eller 7??)
- äta kesella eller dippa grönsaker
- kan dessutom inte se teve på mitt rum då min soffa är världens oskönaste
- jag är äldre
- jag städar mitt rum oftare
- jag gör mina läxor

Fannys skäl till att vinna:
- hon ska för en gångs skull dra hit kompisar
- hon är ful

Jag kommer alltså att förlora bara för att hon är en grinig skitunge. Jag är jätteledsen för att min kväll är förstörd och jag sitter här med tårar i ögonen som vanligt. Jag grinar i princip alltid men jag HATAR när något inte blir som planerat. Fyfaaaaaaaaaaaan

Kommentarer
Postat av: missnöjd...

8 är det!!!! kom igen..!

2011-02-19 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback