halv åtta hos mig (sandraL)


Skoldagen såg ut såhär: satt vid datorn, hade snörugby, såg film. Får det gå till såhär och ändå kallas skola??

Sen jag kom hem har jag pluggat matte konstant i 3 och en halv timma. Jag har nämligen prov på torsdag och jag har inte börjat på kapitlet. Ibland önskar jag att jag hängde med på lektionerna och gjorde läxorna. Men när jag får godkänt på proven endå skiter jag i att försöka ändra på mitt arbetssätt.

Nu har jag tagit en paus för att se halv 8 hos mig och äta lite nötter. Efter det ska jag börja med en engelskauppsatsats. Jag har haft en vecka på mig och den ska vara inne imorgon. Blir ni förvånade om jag säger att jag inte har börjat? I trean ska jag jobba på lektionerna.

Nu har halv 8 hos mig börjat om efter reklamen, TJINGEN!

Kommentarer
Postat av: hej sandra i klassen, det är lisa i klassen

vad kul att jag läser att du äter nötter... nu blir jag inte alls sugen =( KYSS

2011-03-01 @ 09:58:55
Postat av: sandra

2011-03-01 @ 10:37:32
URL: http://dsa
Postat av: sandra

jag började må illa som fan

2011-03-01 @ 10:37:55
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback