goodnight


Jag innan jag tänkte fara på fest, jag sket i festen och såg film med mor och far istället hehe!

Mitt pluggande har inte gått så jättebra faktiskt. Man blir så jävla trött när man börjar halv 9 + lite körkortsteori på det. För ett tag sen gav jag upp och nu ligger jag i sängen och stardollar.

Imorgon har jag sovmorgon till 12 igen! Våran lärare ska nämligen till gynekologen, vi fick tyvärr lite too much information. Hoppas hon får ett bra resultat iallfall! Jag ska försöka kliva upp i tid endå imorgon, så jag hinner övningsköra. Pappa jobbar eftermiddag varannan vecka och då kan jag aldrig övningsköra så nu får jag ta tillfället i akt och offra min sovmorgon för lite körning.

Nu ska jag se teve och sen lyssna på kalle blomvist-skivan. Jag har tagit en liten paus från hercules men den ligger mig ändå varmast om hjärtat! Godnattpussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback