Nu går vi skiljda vägar ett tag framöver


Idag är en sorglig dag. Det är nämligen dags för mig och Jax att gå skiljda vägar ett tag framöver.. Nu ska jag se det sista avsnittet av sons of anarchy season 4. Är lite nervös faktiskt........ jax hade mycket att stå i i förra avsnittet.. måste se hur det går vägen!

Men nu när jax får chilla från teverutan ett tag kanske han äntligen har tid att ragga på mig. Jag raggar inte på honom för jag vill spela lite svårfångad bland alla hans crazy fans. Det är därför jag vet att det kmmer bli vi en vacker dag. Nu måste jag se avsnittet.. är too excited för att vänta längre!!!

p.s. hallå när kommer season 5?? ska det ens komma en season 5 eller är det slut nu FÖRALLTID?? ÄR DDT SÅ???? DÅ DÖR JAG

Kommentarer
Postat av: sebbe

tur du har mig vid sidan om xD

2011-12-07 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback