morning

Sorry för min inaktivitet. Jag hade fullt upp igår och vaknade nu.. jisses. Men hade jävligt mycket sömn at ta igen. IGÅR iallafall så hade min pappa 50-årsfest på folkan och jag och emmaPE var bartenders. Var full rulle hela kvällen men det var riktigt roligt! Senare på kvällen tog vi även dit några jämnåriga killar så vi kunde ragga litegrann för bland dom äldre herrarna hittade vi ingen som föll oss i smaken riktigt.

På kvällen höll jag på dö av trötthet.  Hade ju sovit 3 h så jag var faktiskt nära döden på riktigt. Men har alltså sovit till nu herregud. Nu ska jag se julkalendern och sen göra samhällsgrupparbetet. NÅN måste ju göra det.... em pik till sebbe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback