Bert Ljung

                        
                                                                   Bert Ljung ♥

Igår såg jag att det kommit ut en ny ljudbok med bert och jag blev så jävla glad. Ja jag lyssnar ju på ljudbok varje dag innan läggdags hihi. Men alltså fanns bert på riktigt hade han varit mannen för mig. Vi är exakt likadana!! Han har precis likadan humor som mig, we belong together.

Ljudboken heter bert och data-dejten KÖP (eller ladda hem. det gjorde absolut inte jag) DEN!!! Det första han säger i ljudboken är: Om man inte har någon flickvän ska man sitta och titta in i tapeten och dricka whiskey-sprit. Erkänn att det är något jag skulle kunna säga PÅ PRICKEN. Älskar dig bert ring mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback