19:25


Hej! Det här är jag just nu. Jag och fanny köpte den här tröjan idag på rean, fin men endå vanlig. Perfekt på onsdagskrök


Sen jag kom hem från stan har jag sett dexter, ätit 3 liter mögelostsås som ni kan se på bilden. Tog även en refill. Det vita är blomkålsmos, låter kanske skitäckligt men är de godaste jag ätit sen jag fyllde 10 år. Efter måltiden for jag en snabbis på bolage hehehheehe. Nu chillar jag i mitt rum, blir olles ikväll dock nyktert. Kan ju va kul att prova på nåt nytt


Vin på kylning på fönsterbrädan


Hehe de här kommer bli en iphoneblogg. Fast jag hatar iphonebloggar. Men ska bättra mig, har 0 inspo bara. VI hörs sen istället pusspuspussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback