jävliga onsdag

Hej. Ger inte så mycket att jag uppdaterar, är fortfarande sjuk, såklart!:) Idag har jag sett sex and the city 1 & 2. Gråter aldrig till filmer men till dessa kan jag inte hålla mig. Speciellt i slutet av ettan när Carrie ska hämta sina 525dollars skor och så står big där. Flännar alltid. Fan vad jag älskar dom filmerna. Älskar att titta på deras kläder och får rysningar på riktigt när dom filmar garderober:) Normalt

Just nu är mitt självförtroende nere på botten. Blir värre och värre varende gång jag tittar mig i spegeln. Allt jag vill är att SMINKA MIG, fixa håret, spruta parfym över hela mig, fara på fest.

Men icket sa den där jävla nicke. Här ligger jag, för tredje kvällen i rad...............

Önskar jag var på napa.... ready for take off

Kommentarer
Postat av: Rita

Gillar din blogg! Riktigt fin :)

2011-08-10 @ 18:47:13
URL: http://ritaas.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas allt är bra med dig idag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-10 @ 18:48:23
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback