hårt liv

Godmorgon. Jag är så jäääkla trött och idag har vi en lång dag... jag orkar inte. Igårkväll bokade jag akuttid hos frissan. Har inte klippt mig sen innan napa och där borta mådde mitt hår inge bra. Jag hatar den skandinaviska kvalitén på mitt hår. Undra vad jag skulle göra om inte löshår fanns. Troligvis skulle jag leva ett ensamt liv. Om min framtida man läser detta (rik, tatuerad & snygg) så måste jag varna om mina gener för dålig hårkvalité, vi kan alltså få fula barn.

Nu ska jag sluta svamla och klä på mig. Det är bra att ha kläder på skolan. Och det är fan iskallt ute idag, 6 grader!! Det är ju typ vinter????? Hej då hörs sen om inte frissan klipper av det enda håret jag äger för då hoppar jag framför bussen.

såhär sur blir man av att inte ha löshår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback