Från Sandra i sorg

Hej. Tänkte bara säga att jag lever. Jag mår fortfarande jävligt dåligt och min mun/halsparti kan beskrivas med ett ord - ett helvete. Har så jävla ont på den där jävla taggen jag fått i munnen!! FYFAN!! I början var det en tagg, nu är det en tagg som går att lossa på + med två blåsor på. Fyfan vilken smärta. Inte nog med det så har jag typ halsfluss också:) Fyfan vad jag älskar livet:)

Har inte ätit något idag för kan inte tugga pga taggen och kan inte svälja pga halsen. Men nu måste jag äta innan jag dör. Hej då / Från Sandra i sorg (gissa vilken film det kommer ifrån fast med ett annat namn)

Ni får arkivbilder för jag har inget annat

Kommentarer
Postat av: cornelia

lillagumman...:( låter inge bra alls ju!!! kryaaaaaaaaa, drick te med honung och ät/drick massa cvitamineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!<3<3<3<3

(ps, eva och adam?:$)

2011-08-09 @ 17:32:25
URL: http://corneliawidmark.devote.se
Postat av: Anonym

EVA OCH ADAM

2011-08-09 @ 17:50:56
Postat av: Anonym

"från douglas i sorg"

oh marry me douglas!! ;) ;)

2011-08-09 @ 19:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback