Tisdag = Skoldags

Hejsan alla cp barn. Tisdag idag och skolan börjar om efter ett jävligt skönt lov. Känns jobbigt som fan faktiskt, orkar inte plugga. Vänta ett tag så ska jag räkna hur många veckor det är kvar till sommarlov.

6 veckor enligt mina beräkningar. För oss eftersom vi missar sista veckan hihihi. 6 veckor borde ju gå ganska fort iallafall. Idag har jag bara tråkiga lektioner och sen kom jag på igår att jag och Sara har garagelektion idag. Ingen visste när var eller hur man jag har tagit reda på att det är kl 16.25. Mer vet jag inte.

Nu ska jag inte göra ett skit till bussen går. Jag skrev på bloggen så Lisa.L ska bli glad. Hon är ett fan av saandral.blogg.se. Vi ses på skolan Lisa. Vi kanske kan sitta bredvid varandra på en lektion?

                      

Det här är Lisa i min klass SPSK2. Hon gillar djur & lättklädda män på stranden. Maila henne gärna på FB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback