spring spring spring and all the flowers can sing



lägger in dessa fina och sexiga vårbilder dagen till ära.

Vädret är helt underbart och vi fick sluta 45 minuter tidigare! Efter det gick jag och solade solle för annars var det nära att jag blivit kallad "Laban". Har typ nyss kommit hem och nu ska vi snart äta grillat till middag! Kompis det går bra nu. Det enda som är lite mindre bra är att jag måste mocka efter maten.... men men!

Kvällen är fortfarande oklar men jag hoppas att det blir något bra när vi har detta väder! HEJ DÅ♥

Kommentarer
Postat av: sofiaja

vi borde ta oss en vårglass snart, you me and emma!!!

2011-04-08 @ 18:29:17
Postat av: Anonym

heeeeeetare!

2011-04-08 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback