some pics




Här är lite bilder från promenaden i solnedgången som jag tog igår. Vad tycker ni om bilden på mig? Jag är riktigt nöjd faktiskt:) Det där börjar bli min signaturlook. Döljer mitt osminkade ansikte med solbrillor och matchar det med en mössa som jag drar ner riktigt ordentligt för att det inte ska blåsa på mina öron.

Jag tycker iallfall att det känns helrätt just nu:)

Nu ligger jag i sängen och är helt klar och det är en och en halv timma kvar tills bussen går... hatar att jag glömmer dra ner rullgardinen så jag vaknar för fan och inte kan somna om.... Skola till 15.15 så det borde jag överleva! tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mor

Man skulle lätt kunna tro att du är en våldtäktsman ute på spaning efter offer.

2011-04-14 @ 10:02:10
Postat av: sandra

tack mamma, det värmer:)

2011-04-14 @ 10:03:17
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback