Hej hallå


Jag har egentligen ingenting att berätta i nuläget, jag har bara tråkigt

Jag har iallfall bytt profilbild på facebook till den ovan. En busig bild i Cornelias bil. (Gilla den gärna så jag ser populär ut) Just nu har jag skittråkigt, det är därför jag skriver det här. Jag vill inte gå ut för det blåser så jääävla mycket! Kvällens planer var att vi skulle äta grillat till middag hemma hos någon B-rud men det verkar inte bli av. Så jag sitter och blir gråhårig av att inte veta vad vi ska göra..

Jag har även försökt få igång Bonniers trafikskola 2011 i ca. 2 timmar och jag blir så jävla less på den där skiten! Nu ska jag fortsätta försöka lite till & sen ska jag dö. Hej då:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin=)=)

2011-04-18 @ 18:55:28
Postat av: sandra

Tack så mycket kompis=D

2011-04-18 @ 20:14:48
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback