tänkte bara skryta lite


Ni vet när man har lite tråkigt i skolan och tar upp mobilen och smsar för att få livsgnista igen? Det gjorde jag idag. Men inte utan vem som helst utan mannen från idol. Träffade han på pdol!! Vi har inte kommit fram till så mycket men han tyckte då att mitt namn var coolt och att han redan tröttnat på kändisskapet. Han sa att det var kul i början men nu börjar det bli lite jobbigt med människor som kommer fram på stan.

Och nu när jag kom hem så har han lagt till mig som vän på facebook ♥ Jag känner redan gnistan mellan oss.

Kan uppdatera här på blogger hur det går i vårat kärleksliv, om det utvecklas till ett äktenskap eller stannar vid flört.

Kommentarer
Postat av: gabban

ville bara säga lycka till

2010-09-16 @ 18:01:54
Postat av: sandra

thanks gab thank you very very much<3 / sandra & elias

2010-09-16 @ 18:02:43
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback