Sandra & Fanny - Lagt kort ligger


Här är en film då jag och min lillasyster dansar till låten "lagt kort ligger" som kommer från filmen ebba & didrik.

Det allra roligaste måste ju vara att fanny är helt inne i sin dans. Jag försöker som kolla på henne för att försöka göra någorlunda lika danssteg men hon bryr sig bara om sig själv och tar dansen på fullt allvar. Så jag får bara kontakt med henne ibland. Sen är det ju ganska kul att man typ ser min rumpa och att jag har mammas stay-ups.

Den här spelade vi in nån gång 2008 tror jag! Så den här dansen kan roa er medans jag spelar sims.

Kommentarer
Postat av: HAHHAHAHAHAHHAHA

alltså sandra.... HAHHAHAHAHAHHAHAH

2010-10-03 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback