ONSDAG!


Lång dag som fan idag. Men NkB provet gick bra iallfall!!!!=D Sen sjöng vi sånger, åt gröt, hade "matte", sen textil. Efter det åt jag och emmsan på subban. Sen gick vi en sväng på stan och sen gick jag och solade.

Sen blev det att jääävlart kuta till bussen men jag hann iallfall. Efter resan hoppade även min kille på så det var ju lite småkul.

Sen vi kom till mig har vi suttit vid varsin dator. Jag har mest sjungit med i låtar jättehögt. Kan snart lägga in en låt som jag kan helt utantill. Den heter kokain och det är därför jag kan den utantill. HOJ!!


Kommentarer
Postat av: Henningdina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-09 @ 16:07:48
URL: http://henningdina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback