måndag


IDAG har vi bad första lektionen. Rätt så skönt då jag slipper sminka mig och fixa håret. Det som är lite negativt är att jag har en bikini från sjuan och den täcker ungefär bara mina vårtgårdar... Mitt hår kliar som fan för jag har inte tvättat det på ett tag (hehe) och ville så gärna tvätta det igår men det hade ju inte gett så mycket när jag ska dränka det i klor idag. Jag ska leka att jag är en delfin.

JAG hoppas jag är duktig och vinklar fötterna så jag slipper gå extrasim som i tvåan.

NU vetteeefan vad jag ska göra?? börjar ju 10 över 12 så det är ju en evighet kvar när det enda jag behöver göra är att klä på mig:) Sims finns ju alltid där för mig iallafall hihii hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback