HELG!!!


skulle inte vilja ha vinter riktigt än..............


Kan ju inte säga att skolan var nå vidare påfrestande idag iallafall. När vi slutat for jag på stan med emma och vi försökte bestämma våra utstyrslar till halloween men det går lite trögt. Sen åt vi middag på subway för min family ska äta hamburgare och jag hatar hamburgare mer än allt annat.

Nu har jag det riktigt mysigt med mig själv. Det snöar utanför och jag har tända ljus och lyssnar på julmusik. Och tillslut ingridiensen som gör myset fulländat - the sims 3.

Kvällen är ännu oplanerad men nåt ska de ju för fan bli!! pussiluskan

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Håller med ;o Inte vinter än, lite mer hööst först tack :D

2010-10-22 @ 17:15:35
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-22 @ 17:28:00
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback