skoproblem

Heej igen bloggeeen! Skoldagen gick fort och efter det mötte jag upp min drömprins på stan. Vi åt på subway till middag och måste bara fråga om det är någon annan än jag som stör mig på den nya äckliga vitlökssåsen?....

Anyway efter det solade jag och rasmus fick sitta snällt och tyst och vänta på mig. Sen tog vi bussen till han på moröbacke och det kändes nästan som att vara utomlands. ( det var väldigt mångkulturellt på bussen )

Hos honom hade vi in mysig kväll och rasmus du gör mig så lyckling, jag älskar dig!!! Sen kom min mor och syster och hämtade mig och nu sitter jag här! Ska dammsuga mitt rum så det blir ju kul.

Tänkte bara säga att idag hade jag på mig dom här skorna:

Converse. Snabbt som fan insåg jag att det var iskallt. Mina tår kunde inte likna tår längre och trampdynorna förvandlades till isblock. Så när jag gick till skolan ( ja missade bussen från stan såklart..) funderade jag på att införskaffa nya skor, och kom fram till att dessa är säkert bra:

Powerboots. Även kallade emilocholov-skor av mig och fanny. Man slipper frysa & man liknar en astronaut. Den enda problemet är att jag vet inte om det är riktigt min stil men jag ska fundera på saken och sen återkommer jag när jag gjort mitt val.

Som sagt, nu ska jag dammsuga, ciao!

Kommentarer
Postat av: Loviza

håller meed?? har typ slutat äta där pga vitlökssåsen, det var ju det bästa? :O

2010-11-15 @ 23:25:24
Postat av: sandra

jag vet:'( måste finnas ett sätt at återse den kära såsen

2010-11-16 @ 08:49:34
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback