mitt håriga liv

I fredags beställde jag hem nytt löshår och i måndags fick jag ett sms. Har varit exalterad hela dagen för mamma skulle hämta ut det efter jobbet. Vid 4-tiden ringde mamma och sa att det stod i smset att dom hade skickat det och att jag skulle få ett nytt sms när jag kan hämta ut det.....Så nu ska jag var löshårslös imorgon för jag är så less på det slitna hårtesterna. Hopps jag får det imorgon!

Har dessutom längtat efter en sak till idag - desperate housewives! Och klockan 9 slog jag på teven men nääää det är inte idag!! Så nu ska jag och baby se medium istället om han nu klarar av att hålla sig vaken det lilla ludret.

Har sovmorgon imorgon som jag inte brukar ha på onsdagar men klagar inte!! Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback