kul?? nej


Hur känner du dig idag?
Trött, SJUK, äcklig, är på myshumör
Är du kär? Hihi ja. 
Din snyggaste tröja? Varierar fan ständigt. Den enda jag kan komma på är en svart stickad tröja med härlig fit som jag köpte igår.
Vad gör du om 10 år? Jobbar väll på max, är gift med rasmus, har 7 barn och en volvo.
Dum och snygg eller smart och ful? Enkelt, snygg och dum.
Är du utländsk? Tyvärr inte.
Snyggast just nu? satans höga kilklackar som ser ut som klumpar.
Hur mycket smink använder du dagligen: Måste använda mig av rätt mycket för att börja likna en människa och slippa se ut som ett djur. Concealer, puder, solpuder, ögonbrynspenna, ögonskugga, mascara, dipliner.
Irritation just nu? Det kan jag inte skriva här för då kommer jag få en jobbig morgondag. Men julia vet.
Senaste låt du hörde? NÅN I COUGAR TOWN
Brukar du äta frukost? Ja special K och skogsbärsfil eller havregrynsgröt.
Vad gör du om helgerna? Är med kompisar, rasmus, festar eller spelar sims.
Gillar du att få uppmärksamhet? I'm A ATTENTIONWHORE
Föredrar du att vara singel? Nej hihi<3
Senaste hångel? Det här kommer kanske lite oväntat men.. rasmus. Vi brukar hångla ibland men inte för ofta pga. smittorisker.
Är du nöjd med dig själv? njaa palla
Vem vet mest om dig? typ emma eftersom hon levt med mig hela sitt liv. 
Har du fler kort på dig själv än vänner: Faktiskt inte eftersom varje gång man har med kameran på fest och tittar på bilderna dagen efter finns det 3000 bilder på nån av dom;)
Vad ska du göra ikväll? Duscha (har inte gjort det än) Plugga, se Cougar town, mysa med rallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback