hallå där köp blåbär


OBS du måste vara över 18 år för att få titta på bilden.

Skrev ett inlägg igår men det försvann typ... Iallfall kan summera min helg:

FREDAG: For på partaj på friskvårds med mina fina tjejer. Jävligt kul var de och sen GICK jag, rasmus och daniel till pontus. vet inte varför... vi satt i hans soffa sen tog vi taxi hem. 243 kr käpprätt jävlart åt helvetet.

LÖRDAG: Vi tog bussen som gick 18.10 och sen fick vi skjuts till jocke. Förfestade där till typ halv 10 och då fick vi skjuts till flfesten på vitberget. Mycket trevligt var de också men jag och rallis gjorde en tidikväll och for hem typ 1.

SÖNDAG: Dagen från helvetet. Har sovit i typ 12 timmar och har aldrig varit tröttare. Har iallafall gått en jäävligt jobbigt promenad till konsum och sen följt ma familia till solbacken. Känner att jag börjar bli för gammal för två-dagars.

Nu har jag då fastnat framför sims då jag egentligen borde plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback