FREDAG!


Idag vaknade jag bredvid ralleballe i hans hem i hans nya rum. Sen tog jag bussen i stan och var där ensam litegrann. Kände mig ledsen och hjälplös. Men sen kom iallafall emmap och hon köpte en ögonskugga sen gick vi och solade.

Kan lova att jag aldrig har svettats så mycket i hela mitt jävlia liv. Men hade ändå inget annat val än att ligga kvar där och sakta men säkert brytas ned till en pöl. KUUL! Tillslut kom jag äntligen ut och nu är jag inte likblek längre som jag varit i nåra veckor.

Nu ska jag se på min älskade wallander och städa mitt rum så jag får nå casch! Sen ska emma komma hit och vi ska fixa oss inför kvällens trevligheter.

Men innan allt så ska jag dricka vatten för jag är typ svimfärdig för allt vatten har runnit ut ur mina svettkörtlar. Det här var väll ett trevligt inlägg som handlar om svett! PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Casperoda

Perfect site, i like it!

2011-04-21 @ 11:07:10
URL: http://casperoda.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback