bon nuit


Nu
har jag kommit hem från en kompis som heter signe. Jag var där med mina kompisar emma, cornelia, sara evelina och även signe. Vi pratade, år tårta och spelade spel. Sånt tycker jag man borde göra varje söndag!! Speciellt den där biten med tårtan.

Sen fick vi hämtning av cornelias snälla bror men jag var tvungen att hämta min cykel hos emma. Jag har typ aldrig varit rädd när jag ska hem och det är mörkt. Även om jag bor helt avskilt och måste gå på en väg med skog på båda sidor så har jag gillat läget. Förutom nu förtiden då jag fått en ny granne. Inte den trevligaste utan han är nämligen pedofil. Han gillar visserligen mest pojkar som inte är byxmyndiga men man blir ju ändå lite nojjig då har tydligen inte är frisk och kan säkert göra va fan som helst. Förutom honom, och hans granne som är alkoholist så har jag väldigt fina grannar. Speciellt en som heter John.

Nu ligger jag alldeles ensam i min säng. Rasmus tog sig inte hit och jag tog mig inte till han. Jag tycker han borde gå hit för ca 6km är ju fan ingenting!!! Jag skulle gärna gått om jag inte haft så jävulskt ont i ankeln idag. Nu ska jag se lite teve och sen sussa sött för jag är så jävla trött. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback