NÄST SISTA DAGEN SOM FASTIGHETSSKÖTARE


I miss my brotha

Näst sista dagen som fastighetsskötare idag ja. Visst låter det coolt att säga att man är fastighetsskötare? Istället för vaktmästare men det är ju typ sama sak. Dagen började då såklar förjävligt. Jag är så satans trött, funderade på att ha låtsasspytt igen, jag hostar så mycket att hela mackan hamnade på golvet, jag har en tröja som jag råkat doppa i toan (det var varken avföring eller urin i toan men vattnet är ju endå äckligt). Och sist men inte minst så regnar det, så jag undrar vad jag får göra idag. Hoppas robert vaknat på rätt sida så vi kan vara bra kompisar idag. Hoppas ni andra ligger och myser under täcket i en varm säng hela dagen bara för att jävlas.  PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: your brotha

GUUUUUUUUUUUUMMMMMMMAAAAAAAAAN <3<3<3<3<3<3

2010-07-29 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback