mitt 2009




Spenderade varenda kväll i våras vid en grillring med alla ursvikare. Antingen kanotudden, lilla kaag, eller lappkåtan. Åhhhhhh jag saknar det haha!




Mallorca i maj var ju helt underbart, även fast jag brände sönder mig haha!!



<- mina röda pärla.. vi har gjort så mycket tillsammans ♥ hahaha
Körde alldeles för mycket moppe hela våren/sommaren/hösten;) Helt sjukt att jag saknar den haha!



Tillslut kom skolavslutningen & fyfan vad jag saknar ursviksskolan!!!!!!!!!

Folkan. Taco-Bordet. Druvan. Matan. Gerd. Franskan. Barbro. Jobbiga killar. Blå sofforna. Sture och Biggan. Fika på tisdagar. Toaletten. Sola på taket. Skrika hur mycket man vill utan att någon ens tittar. Vara hur risig man vill. Gå ner och inte göra ett skit varje lektion. Sjunga och dansa i klassrummet. Sitta nere i minisalen när man har gympa. Sitta längst bak i mittersta raden med en extra stol till sofias väska varje dag. Cykla till skolan i 30- och snöstorm. Gå den jobbiga vägen till franskan. Hata anders varje dag.  vattenmaskinen.



Stadsfesten var king!!



Trästocks var king!!



PDOL med emmorna var så sjuuuukt king!!!



Jag vet inte hur många sommarkvällar vi spenderade på en brygga med musik & godis, åååh vad jag vill ha sommar!!!!



Sen började skolan och ja fick lära känna gulleklassen



Hela hösten umgicks jag med världens bästa tjejer och vi har då hittat på mycket roligt, tex a hole lot av party;)



I vinter har vi gått en jävla massa promenader känns det som;)



Och sista dagen på året - nyårsafton var ju kiiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback