ehh ja jag väntar på att wallander ska börja om..

1. Ditt namn? Sandra Camilla Lindahl
2. Ålder? 16
3. Vart bor du? Furunäs
4. Bor tillsammans med? Mamma pappa fanny
5. Husdjur? en hund, två katter, två hästar
6. Färg på ditt hus? typ grått? med röda knutar
7. När är du född? 9 maj 1993
8. Klass? spsk1
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2012
10. Något jobb? nej inte det


DAGENS

11. När gick du upp i morse? typ 12 skulle jag tro=)
12. När ska du sova? när wallander slutar
13. Duschat idag? jaaaa alldeles nyss
14. Kramat någon idag? hmmm jo madre
15. Pussat någon idag? icket
16. Vad har du ätit idag? frukost middag glass
17. Dagens klädsel? mjukis all over
18. Dagens smink? mascara concealer eyeliner rouge
19. Dagens sötnos? ebba
20. Dagens roligaste? ica maxi hahaha..

VEM

21. Har du många vänner? världens bästa vänner
22. Hur många har du kysst? ca 100000000000
23. Vem kramade du senast? mamma sa jag
24. Hur många har du haft sex med? närmare 10000000000000
25. Hur många har varit otrogen mot dig? skulle gissa på 100000
27. Har du pojk-/flickvän? nej inte det
28. Vem pratade du med i telefon senast? mami
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Hej gumman:* från pehrsson


BÄSTA

31. Film? det är väl omöjligt
32. Låt? ehhhh ja samma
33. Mat? max kycklingmål classic eller subway!
34. Dryck? coca-cola
35. Färg? jaaa ingen aning men måste väll säga svart eftersom jag typ endast har svarta kläder
37. Stad? inte skellefteå skulle jag nog säga.
38. Land? ett varmt land
39. Ämne i skolan? hmmm går nog ej säga eftersom jag är inte förtjust i något.
40. Människa? hahah bästa människan? går väll inte att svara på


SENASTE

41. Personen du tänkte på? haahah vet inte
43. Gången du spydde? hmmmm vet inte men inte det här året;)
44. Gången du grät? var typ längesen? kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? nån med oxfilé vet ej vad den heter
46. Gången du var i Göteborg? aldrig varit där????!!??!
47. Gången du var i Stockholm? alldeles för länge sen... i femman....
48. Gången du var trög? för det mesta
49. Gången du var hög? är ju alltid hög som ett höghus


ANTAL

70. Personer du älskar? är det meningen att man ska räkna
71. Personer du hatar? brukar säga att jag hatar lite för ofta, men kanske några stycken endå
72. Pojk-/flickvänner du haft? är gift nu med lisa larsson
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? h a h a
74. Glassar du ätit på en dag? oj typ 6
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? trästocks, pdol, stadsfesten och ja var vi nu kan ta oss!;)
76. Gånger du haft minnesluckor? har faktiskt inte hållit reda på det
78. Personer du saknar just nu? såna som man var med förut och jaaa saknar dem flesta känns det som
79. Gånger ditt hjärta brustit? njaaa vet inte


VEM:

80. Vill du kyssa nu? haha vet faktiskt inte
81. Ska du träffa imorgon? min familj, klassen, folk på bussen, folk på skolan
82. Sjöng du senast för? min family haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? oj kanske jesper
84. Spelade du tvspel med senast? säkert systra min, men det var helvetes längesen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? nhmm jag vet inte jag är inte romantisk i någon just nu

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? rätt så många
87. Förtjänar att dö? vet inte
88. Är söt? finns himla många
89. Vill du sova jämte inatt? haha jämte vad betyder det?=) om det betyder med så vet jag inte men skulle vara allt mysigt att inte sova själv!

 

VAD:

90. Gör dig glad? mina vänner, nya skor, när det händer något bra
91. Gör dig ledsen? ruttna människor
92. Vill du helst göra nu? se wallander men det är fucking reklan
93. Önskar du att du slapp göra? plugga, städa
94. Vill du ha nu? behöver jag ens svara? SOMMAR
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? iiingen aning
96. Längtar du till? de är för länge att länga till sommaren, så ja helg
97. Tycker du om dina betyg? vet inte vad jag har för betyg
98. Ångrar du i ditt liv? alldeles för mycket
99. Är det bästa som hänt dig? vet inte
100. Hur mycket är klockan? 22:14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback