i min killes palats


Tjenare.
Sen sist vi hördes har jag lyckats förflytta mig från min vackra herrgård till rasmus palats på moröbacke. Vi har gått en promenad till ica men det var ju såklart stängt!!:)

Sen har vi försökt ladda hem ett spel som rasmus berättade att han spelade idag hos anton och att det är jättehemskt. Men vet tyvärr inte om det fungerar på hans skrotdator..

Nu sitter jag i hans säng och ser fjorton suger som jag tog med:) älskar den ♥ Ralle duschar för han är en kille som bryr sig om hygienen. Det är därför jag är ihop med honom. Jag ska spendera min natt här och imorgon ska jag på stan med syrran. Har inget smink eller nånting med mig men vårat huvudmål är suntan, så det spelar ju inte så stor roll men jag vill inte ha kommentarer om att jag var ful på stan. Kommenterar ni det vet jag att ni är ännu fulare på stan.

Har inte mycket att skriva som ni kanske märker.... ska äta upp rasmus godis nu och dricka mjölk. Jag hatar mjölk, huuuj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback