Dag 07 – Min bästa vän


Min bästa vän är utan tvekan Emma Pehrsson. Vi har varit kompisar längre än vad vi kan minnas för våra mammor är kompisar så vi har växt upp tillsammans. Hon har alltid stått vid min sida och jag har alltid kunnat prata med henne om allt mellan himmel och jord. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne men jag vet att vi alltid kommer hålla ihop, jag älskar dig gumman!

Lite fakta om emma så ni slipper fundera på vem fan hon är:

Hon heter Emma Pehrsson och fyllde 17 år i somras. Hon bor i Ursviken ca 1km (eller mindre) ifrån mig. Hon bor med sin mamma och pappa men har även en syster och en bror som har flyttat hemifrån. Hon har gått på ursviksskolan med mig från förskolan till 9an. Nu går hon spsk på anderstorpskolan i ettan så jag får träffa henne hela tiden hehe. Hon är även världens finaste!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig me gumman<3 du är bäst!

2010-12-19 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback