and I'M BACK


en bild på taggade brudar från i fredags jag snodde av julle utan att fråga

Eftersom jag sist skrev att jag trodde jag hade en sjukdom så förstår jag om ni tror att jag har dött. Så är tyvärr inte fallet. Har bara inte orkat skriva för jag har varit inne på stardoll och skaffat nya vänner.
Iallafall kan berätta om min tid utan bloggandet:

Söndag: Jag vaknade och var frisk igen. Sen for jag och mamma på bibo, sen styrde vi kosan mot solbacken. Älskar att handla fina saker med min fina mamma. Sen får jag hem och åt lite kött. Efter det for jag till min kille rasmus och vi gick på ica där jag köpte två filmer, barbie och kim possible. Riktiga kap båda två. Sen såg vi dom och myste hemma hos han. Sen for jag hem.

Måndag (idag om ni har problem med dagarnas namn): Sovmorgonen med stort S. Sen hade vi skön dag på skolan och tillslut for jag hem. Då åt jag äcklig köttfärssås (förlåt pappa) och duschade. Nu sitter jag här. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback