OERHÖRT JÄVLA SPÄNNANDE OCH INTRESSANT

HUR
svarar du i telefonen: HALLÅ
gör du när du är kär i fel person: pratar med julia/emma om hur kär/ledsen/arg jag är...
tycker du om gul-bil-leken: förjävlig
mycket pengar har du i plånboken just nu: några enstaka stackars ensamma kronor.
mycket är klockan: 23.58
många kontakter har du på msn: 510, alltså ungefär 500 för mycket.
fick du detta test: min egna jävla blogg
spenderar du en regnig dag bäst: myser inne med någon söt person.

 VEM
pratar du med på msn just nu? en norsk, rasmus, gullelisa
ringde dig senast?  signe;)
pussade dig senast? rasmus:*
vill du kasta en sten i huvudet på? en hel jävla del
saknar du mest just nu? spsk
är din bästa vän av samma kön? emma pehrsson<3
är din bästa vän av motsatta kön? min katt
är ditt 10:e sms ifrån? raasmus:)
ska du träffa imorgon? min familj, emma, niklas, simon, malin, runa, rasmus osv osv:)
umgicks du med senast? emma, sara, signe=)
sov du med senast? rasmus:*
festade du med senast? alla som var på södra hedensbyn om det hette så:$

 JA- OCH NEJ-FRÅGOR

cyklat utan händerna: JA
gråtit en hel natt: nej=)
druckit så du spytt: tyvärr
åkt vattenskidor: nej
åkt rullstol: ja:)
gjort en bakåtkullerbytta: ja
köpt lösgodis för över 50 kr: haha ja:D
haft träningsvärk: kan du ge dig fan på
önskat att du var det andra könet: verkligen inte
velat vara ett djur: ja helst bäver som är ett elegant, intressant och gåtfullt djur.
tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt:  ja evelina
tyckt harry potter är bra: harry p är min livsgnista
hatat choklad: kan man hata guds gåva till mänskligheten?

VEM
vem är i rummet med dig? inte en jävel
vem fick du senast sms av? rasmus
vem tänker du på nu? min katt doris
pratade du senast i telefon med? emmmmmap
vems hus var du senast i? emmas=)
sa du senast "jag älskar dej" till? ralleballe
vem önskar du var med dig nu? min bebis
vem är din favoritsläkting? fanny:*
vem i din skola går dig mest på nerverna? dom flesta

VAR
var går du i skolan? anderstorpsskolan
var är din telefon? bredvid mig i sängen
var är din mamma? nån stans i detta hus
var sover du? i min underbara jävla säng
var handlar du mest? vettefan faktiskt
var fick du tag i tröjan du har på dig? är ett jävligt fult nattlinne från min mammas garderob..
vart åkte du senast bil? oj det var länge sen som fan, kommer inte ihåg!!
 var i ditt rum är du? i sängen

VAD
vad åt du senast? ungsbakade chips på bion
vad drack du senast? vatten
vad är det för färg på dina byxor? har inga
var är den närmaste saken som är blå? en mockajacka
vad gillar du mest med skolan? människorna
vad har du på fötterna? har inga
vad är din favoritfärg? vet ej
vilken film såg du senast? mysteriet på greveholm<3
vad hör du just nu? rösterna från criminal minds

HAR DU NÅGONSIN
hånglat i mer än 3 minut? JOO
sovit i en annan säng? jaaaaaa klart:)
hånglat på en bio? nej inte med tunga inkluderat eller?? rasmus vad säger du??
hånglat i skogen? jo
tyckt att din kusin är het? HAHA.....ja
sovit naken? vem har inte
kört över hastighetsgränsen? ungefär varje dag med pärlan
haft känslor för någon som inte känt detsamma? jaa
hånglat med en främling? nej
älskar eller saknar någon nu? jaaaaa båda!

BYEBYE!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

busan <333

2010-08-20 @ 00:42:13
Postat av: fanny

du är min favoritsläkting också<3

2010-08-20 @ 00:43:08
URL: http://faannnylindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback