ÄNTLIGEN HEMMA

Forsränningen
Jag som inte tänkte göra det gjorde det endå.
Vi brudar tog den största båten som aldrig hade vält, gissa vad vi gjorde?
FY FAN att ligga under en båt i en jävla fors jag trodde jag skulle dö.
hahahahhahahahahah herre gud:D


Här är allt fridfullt och ingen vet vad som väntar..

Här började man tänka "helvetet också"

Här välter vi och jag är förmodligen under båten och sparkar i sinne för att komma upp till ytan. När jag kommer upp kan jag knappt andas och jag försöker hålla i båten men det gick inge bra så jag sliter tag i en gubbe. Sen när dem vänt på båten skriker jag hela tiden på john som också var guide och lika gammal som oss... så tillslut är jag i säkerhet!
hahahhahaha fyfan:D

Båtfors
Rätt så drygt som vanligt men men, ganska trevligt:)
är glad att jag är hemma!!!!

Kommentarer
Postat av: hea

Men gu, jag fick dödsångest bara av att läsa om det där, gör aldrig om det! lova!

2009-06-14 @ 17:59:34
URL: http://healina.blogg.se/
Postat av: Mor

Tack gode Gud för att det gick bra

2009-06-14 @ 22:44:52
Postat av: Madde :)

vem har tagit bilderna då? ;D

2009-06-18 @ 16:20:12
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback