sol<3

Solen skiner som bara den och snart ska jag gå ut på en promenad med hunden:)
Jag borde ingentligen plugga som bara den men det tar jag sen!
Provet kommer nog att gå bra:)

Sen hade alexander med sig sitt barn i skolan idag;)

Gissa hur sugen jag är på sommar?
sommaren 2007:








Jäklar vad jag saknar sommaren!!!! Den måste komma snarast!
saknar josefin gör jag också!!


UPDATE: jag kom på att min hund inte är hemma.. smart.
Men snart kommer snippan hem och då ska vi ta oss en promenad:)
Tills dess så ska jag sätta mig ute i solen. Jäklar vad glad jag är idag, igår var jag less på livet. Idag är allt bra. Kallas det humörsväningar? Iallafall så drar jag nuuu, ta vara på solen! HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback