måste måste måste ha


Vilka är nya och vilka är gammla?

Jag måste ha nya tygskor. Dem vita till höger ser inte riktigt ut sådär längre..
Jag gjorde ett troget försök till att få dem rena igen. Det vill säga tvätta dem i tvättmaskinen.
Reslutatet blev att jag hade gula fläckiga skor med vita skosnören. Inte det snyggaste.

Därför funderar jag starkt på att åka in till stan nu och köpa nya tygskor.


Dem här såg ju bra ut! Men det kanske är en sån sko som gör så att det ser ut som att jag har storlek 46..

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag köpte sånnadär och jag tyckte de såg ut som om jag hade jättestora fötter, men de tycker inte alla andra

2009-04-28 @ 16:50:45
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback