dagens

Dagens humör: glad=)=)
Dagens önskan: att jag var rik och lång
Dagens fundering: varför i helvete jag valde att sy korsstygn på syslöjden
Dagens smink: foundation,mascara,rouge,eyeliner
Dagens köp: godis på öb
Dagens misstag: inte har börjat pluggat till provet som är imorgon
Dagens längtan: sommar!
Dagens träning: cyklat till skolan!?! och från
Dagens samtalsämne: jaa det är väll det vanliga tjollret vi pratar om;)
Dagens kärlek: emma & sofia<3
Dagens väder: rätt okeeej fram tills nu då=)
Dagens jag vill inte: pLUGGA
Dagens måste: PLUGGA
Dagens roligaste: Christina: Sandra jag har hört rykten om dig.
                                  jag: vad????!??!?!
                                  Christina: en elev sa: vet du hur många skor sandra lindahl har?:O
hahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NU SKA JAG FAN I MIG PLUGGA:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback